-

favorites

Som sagt, i brist på fantasi så gör jag detta inlägg . Hehe
Dessa är absolut mina favorit kläder! Älskar koftan för att den är så skööön och älskar färgen, dessutom är den snygg. Sen min gråa tröja är otroligt skön!! Snygg oxå ;) hehe
Skärpet & byxorna!
Skärpet är nog mitt bästa köp i sommar! Älskar det,
Jeansen som är från behrska är mina favvo jeans, det är typ dem ända färgade som jag använder! :p
Dom är jäättesköna, typ stretch, och snygga :)
Smycket,
man ser inte hela dock, men det får duga! :p köpte det när jag var i ungern en helg i september! Är väldigt nöjd, råkade dock förstöra det första gången jag hade på mig det, men tycker den är snygg!
örhänget! Har bara ett exemplar, den andra har ellen :p
Tycker iaf att den är jätte snygg!
Sen har vi Ellen, ochså jätte snygg& skön person ;) har dock bara ett exemplar och den tillhör mig tyvärr så ni kan ju bara drömma att ni får henne! ;)
Min underbaraste hund! Såg faktiskt en hund på stan igår som var sååå jäkla lik dani , stod bara och stirra på den!
Han är iaf sååå sööt, älskar att promenera, bli kliad och att följa efter en! :)
Amadeus!
Biig favorite! Han är så sööt, och gammal (tyvärr, :( ) .Ingen favorit att rida precis, men jag har ju skött han i typ 4 år snart , och det finns ingen anledning till att Inte älska han!
Känns som jag måste sätta han som en favorit, har ju tävlat och ridit han så mkt på sistone! Ni anar inte hur mkt bilder jag har på mig och han när vi tävlar / rider, & det är ju bara från tävlingstillfällen lxm. Men han är en supergo MES som är underbar att hoppa :) ingen dressyr kung ihop med mig dock.
Mina converse blir ochså stora favoriter! Har på mig converse vaaarjee dag och älskar dom! :) Mina hel vita är nog favoriterna :D
/NICOLETT <3

Kommentarer
Postat av: ellen

gulligt! :D taaack vad snäll du är min favorit! <3

2011-10-10 @ 18:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0