-

different day?

Hejsan
Hemma nu. Denna dagen var minst sagt annorlunda. På både bra och dåligt vis! :)
Dagen började med "sovmorgon, var vid stallet strax föra 11 .
Då skulle jag ut och promenera med Balou för han hade inte vart i hagen. Så det gjorde jag.
Efter en stund börja han vifta jäätte mkt med svansen och försöka få bort nått under magen med hoven. Så jag kände efter, inget där. Så vi promenera på , men han fortsatte , och helt plötsligt satte han igång att bocka.
Fick lite smått panik, hade ingen aning om vad jag skulle göra, jag antog ju att han hade fått nått bett, och det försvinner ju inte bara sådär.
Balou spåra ur och blev galen , bocka som in i helvete, jag blev skiträdd, nån tant stod och titta på ochså (y)
Jag fick panik och som tur var hade jag med mig telefonen, så jag fiska upp telefonen och lyckades ringa sofia utan att bli sönder sparkad:)
Hon sprang som attan, vi var precis vid gång vägen så det var nära, hon tog Balou och jag sprang efter hjälp, han fortsatte att bocka, sofia börja "gå" mot stallet, jag kom med hjälp, vi släppte han i en hage och han vart helt crazy.
Det var minst sagt Läskigt!
Tänk skulle inte Sofia vara där? Eller om jag inte skulle haft min telefon, elr sofia inte skulle haft sin telefon!
Detta kunde ju lika väl ha hänt när jag vart själv. Jag blev ju as rädd och hade inte den blekaste om vad jag skulle göra!
Men som tur va lyckades vi få in han i en hage och han lugna sig sen! :)
Vart ju på tävlingen hela dagen, gick bra för alla. Hände lite tråkiga saker men det gick la bra annars!
Imon är det tävling igen, fast på hemma plan. Speaker med Ellen! Taggaa
Typ såhär såg det ut.
Stackars mig som fick göra allt för att hålla kvar han!
haha
/Nicolett

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! Jag har lagt upp en ny tävling där du kan vinna konsertbiljetter till Britney Spears samt hennes nya parfym. Var gärna med! :D



http://adaras.se/2011/september/vinn-biljetter-till-britney-spears-konsert-oc.html#comment



Var gärna med och tävla om en chilladress:

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-chilladress.html#comment

och en valfri vara från uffessakerochting:

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-valfri-vara-fran-uffessakerochting.html#comment



Hoppas du vill vara med - det är busenkelt! :)



Ha en fin lördagskväll!

Kram! <3

2011-09-25 @ 00:28:34
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0