-

Framtidsplaner

Finns massa olika grejer jag tänker på hela tiden, vad jag vill göra osv, så tänkte att jag kan ju lägga ut mina planer för framtiden så kan det va roligt och se, och ifall jag tittar in här om 5 år och ser vad jag gjort oså ;)
Allt är ju inte vad jag vill, vissa grejer vill ju mina föräldrar ochså elr nån annan! :P Sätter en * bakom de
8-9 årsk.
  • Sommarn från 9, Språkresa! LA typ
  • Sommarjobba! hehe
  • Få braa betyg
Gymnasiet
  • Gå på en rolig skoola med mina kompisar
  • gå på DJ skola med diana!
  • Utveecklas inom ridningen
  • Hitta dreaamboy (hahahhah)
  • Åka utomlands med friends
  • Körkoort
Efter gymnasiet
  • Åka till USA och plugga, kanske aue pair.
  • Leva livet
  • Flytta hemifrån nån gång * (hahah, kan ju inte bo hemma för evigt ;)*
  • Flytta utomlands * (mamma vill inte bo kvar i SWE)
  • Skaffa hund
  • Skaffa grymmaste jobbet
LA
jag och diana ska bli nya rebecca & fiona ;) haha
ser ganska komplicerat ut dock..
/NICOLETT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0