-

@klipper mig

TjenAA! har inte bloggar nu på ett tag men det beror helt enkelt på sol Nico sa att jag inte har orkat sätta på min dator , men jag menar jag har inte behövt göra något på datorn för jag har ju både min iPad och telefon , ingen anledning då förutom bloggen då,,, Förlåt, men somsagt så kommer ju våran kompis Ellen börja blogga , så de är ju skittt bra ! Och jag ska försöks blogga bättre , :) haha får se om jag bloggar ikv ska nämligen till min kompis Robin som fyller år :) så grattis till dig Robin:)<3 jaja, sitter då somsagt i klippstolen på figgaro och klipper mig , funderade på att färga mitt hår men våga inte så jag gjorde en annan sak som ni får se ikv eller något, jaja puss D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0