-

Nu

Snart ska jag åka och träna, ska köpa kort, sen vet jag inte om det finns nått passande pass, om inte så kanske vi kör på lite maskiner. Får ju inte gymma än -.-  Men i december! ;)
Skönt att jag e frisk nu! Gick till halv 4 idag, kom hem, skrev en kort vägbeskrivning, och pluggat på lite engelska ord. Och ätit.
Skönt att komma igång med träningen nu, har inte tränat sen i våras?? Jag red ju ganska mycket tho, men inte annars!
Bad nicolett.
hehe blir tjock ju.
Är ridning bra träning?? ...
Juste! Snart kommer Ellen, kmr bli lite konstigt med blogg namnet, men vi kan ju kalla henne Extra bloggare, så spelar det inte så  stor roll med namnet! Diana ska iallafall försöka sätta ihop en ny header. Lycka till!
Kramar från

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0