-

Still sick

And it sucks!
I lördags trodde jag att jag skulle må bättre till måndag och kunna gå, men nu mår jag bara sämre!
Kanske kommer´till skolan på torsdag? Fan alltid jag alltså. Trodde vi skulle kunna gå till banken och fixa kort men inte äns det kan jag göra. Allt pga att jag bada lite?
SJukt.
Kanske gör kanelbullar idag.. Hehhe har ju så tråkigt! Har tat slut på två toarullar redan typ. Nörde PS kanske? ;)
Det ända som saknas just nu är SIMS, men har tappat bort koden till den och råkade radera sims så kan inte spela! :(
Igentilgen ska man köra Undercover men det är så jäkla svårt så jag kör på Take a ride! ;) Haha så soft, brukar skjuta ihjäl alla poliser, volta lite i luften köra på alla jävla idioter som tutar hela tiden och döda lite folk! :D
HAha
Kramisar från Nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0