-

tur i oturen

Är hemma nu. Det blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig! :P
Vi kom till friskis&svettis och skulle köpa ett månads kort då. På internet stod det ju att det kosa 245 kr och det var ju billigt så då tänkte vi köpa det! Vi kom dit i tränings kläder och allt för vi hade tänkt att träna lite, men så säger hon att det kosa 800 kr (!!!) . Sjukt dyrt! tydligen var det 245 i autogiro och då var det bindande. Så då gick vi ut, och mamma skulle sluta sin träning 1tim och 40 min senare för det ligger bredvid, så vi gick hem till ellens pappa. Jag lämna ett sms till mamma om att han skulle köra hem oss.
När jag väl kom hem så fanns inte nyckeln på sin plats. Great, utelåst.
Dock hade jag JÄVligt TUR och hittade en dörr som var öppen i trägårn så jag kom in!! Lucky girl.
Dock så hade mamma glömt telefonen hemma, så hon visste inte att jag var hemma och skulle förmodligen sitta och vänta på mig i en halvtimme. Men ringde hennes kompis som träna med mamma så hon sa till! ;)
Heheh. Men vi ska nog träna på Sportlife istället , det verkar bättre! :)
bjuder. ahahah
Kram fr. Nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0