-

Jagvetintevadjagskahaförrubrik

Hejsan! Dagen idag har varit låång. Gick upp i morse och var suuuper tröött. Men skyndade i alla fall till skolan efter att ha missat första bussen. Men han nästan ändå. I engelskan hade vi en redovisning som gick kasst haha. Efter skolan åkte jag hem, åt lite, sen cykla jag till stallettt. Red (i regn) fixade lite sen cyklade jag hem i regn blåst och det var möörkt utan cykellampa! (y) Gud va kallt det var! Sen kollade jag såklart på svenska hollywoodfruar :) Nu ska jag plugga lite och sen sooovaa. Är jättetrött, har huvudvärk.. buuh. Jajaj imornon är det skolfotto. Kommer antagligen inte bli så bra. Jag har nog inte vart nöjd en enda gång haha. Ha det bra. Sleep well! Kram Ellen.

Detta var nog förra året också, snart är det ju skidsäsong! Vilket många älskar, jag tycker det är härligt, om det inte är jättekallt. Då är det inte lika kul. Dom två senast åren jag åkt har detr vart -25 typ. fyy. Och jag har alltid så fula skidkläder, hah, jag ser så rolig ut i hjälm,hehe. Godnatt!

Här var inlägget som skulle kommit igår haha, hittade det i utkast.. Och innan skrev jag att det var en vanlig söndag . haha men kom på sen att det inte var söndag igår..Men men, nu ska jag i alla fall kolla på idol. Jag tycker nicholas är charmig, han från england :) han försöker så bra han kan och tycker inte det är pinsamt! haha , vem är din favorit? ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0