-

Yey

Har faktiskt sålt 2 grejjer på tradera nu :D hihi glad!
Har spelat Sims hela morgonen för jag fick låna ellens! :) Jag radera nämligen Sims för att kunna lägga in bilder för hårddisken var full, och nu när jag bytt dator och tatt bort alla bilder från den gamla så kan jag ju spela! Fast koden är borta så fick låna! ;)
Jag mår iallafall lite bättre idag, fortfarande snuvig och slemmi men kommer vara det ett bra tag framöver!
Så jag och min bror ska in till stan, har inte gått utanför dörren på 3 dagar (!!!!!). Det är inte bra. Så jag MÅSTE  hitta en klänning snart för nästa helg ska jag till Ungern på bröllop. Så att om jag inte hittar klänning på stan så ska jag köpa 2 klänningar från Nelly.
Såg dock nu att denna finns bara i Large (igår fanns medium) och den blåa är helt slut!! Shit..
Denna vill jag ha. Fanns den finns bara i Large nu! :o
Och denna! Tycker den lilla paljett/glitter grejen på axeln var fin! det blir så tråkigt annars!
Kramar från

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0