-

Dag 4

Min familj består av mig, mina 2 bröder och mina föräldrar. Sen har jag en halvbror ochså, pappas, men han är som min riktiga bror. Så aa jag har egentligen 3 bröder :) Philip, 20 år , den enda som fortfarande bor hemma, är väl han som jag står närmast, sen har vi peter som är 24 tror jag, och Christian, även kallad Jimmy som är snart 30 (!!!!!!). Jag kan fortfarande inte förstå det.
Hehe.
Sen har vi ju mamma och pappa. Pappa vet jag inte hur gammal han e, typ 55 kan jag tänka mig? Mamma är 47 eller 48. Dom har ett eget företag, en resebyrå typ, det är därför pappa inte ofta är hemma eftersom han är guiden typ. Det är bara resor till Ungern, och det är bara mamma och pappa som jobbar i företaget så det är inte stort.
Sen har vi mina morföräldrar , där bara farmor som fortfarande är kvar och kämpar :) 88 bast. Lever i Ungern med min älskade hund, som ochså är gammal, 8 år. Underbar.



Dag 1 - Min facebook profilbild

Dag 2 - Bilder på mig från när jag var liten.
Dag 3 - Mitt drömhus
Dag 4 - Min familj
Dag 5 - Någon som förändrat mitt liv.
Dag 6 - En bild som alltid får mig att le
Dag 7 - En bild på mig för exakt ett år sedan
Dag 8 - En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 9 - Typ av killar jag faller för.
Dag 10 - En bild på den personen som vet mest om mig och en kort beskrivning.
Dag 11 - Vad jag har i min handväska.
Dag 12 - Bild på dig och dina syskon
Dag 13 - En bild från din förra sommar.
Dag 14 - Gammal och ny bild på mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0