-

Hunger games

Jag fick låna edas bok med Hunger games triologin när jag var i madeira, alltså var alla 3 böcker i en bok. 950 sidor cirka. Hela veckan, varje kväll, varje stund jag hade tråkigt tog jag upp boken och läste. På 1 vecka lyckades jag läsa 860 sidor!
Den boken är faktiskt sjukt bra, eller böckerna. Jag hade redan sett filmen men genom att läsa boken fick man ju reda på alla tankar, allt som inte kom med och allt om hur det egentligen var.
Så jag rekomenderar starkt denna boken / böckerna till er, den är lite tjock oså, men har man en ledig vecka, på ett sommarlov eller nått sånt, så tveka inte, läs den! :)
Tack eda för att du räddade min vecka! haha :)
LÄS DEN!

haha btw ska nog se filmen ikväll igen ;)
/nic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0