-

Sorgligt.

Såna här låtar tycker jag är så himla fina, jag kan typ inte koncentrera mig när jag lyssnar på sånt här.
Det är mest låtar från filmer, eftersom då får man se scenen till låten och kan relatera typ, att den är sorlig eller fin i filmen.
Som denna låt här under är när bella går till altaret (?)i Bröllopet i breaking dawn :')
Herre jösses sitter och kollar på den scenen nu samtidigt blir så himla typ.. rörd? vet inte varför! Men det är så sorgligt och fint och jag vet inte vad
Denna ochså.. Asså låtarna är egentligen inte så bra, men jag kopplar de så himla mycket till filmen och jag tkr filmen är så bra och så mycket kärlek så jag blir så himla aa vettefan , borta.
Den här,, den här är värst!


Den är så himla fin, och i filmen spelas ju den här låten när hennes pappa dör, och jag skulle seriöst kunna börja gråta när jag lyssnar på denna om jag inte behärskar mig..
Så är det.
kram kram
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0