-

you'll never know if you don't go

SItter och drömmer mig iväg till olika ställen. Jag känner för att resa, till en riktig upplevelse, som jag kommer komma ihåg hela mitt liv. Typ åka på roadtrip i USA, det SKA jag göra när jag är typ 20, när jag har hittat mina allra bästa tjejkompisar som jag vet att jag kommer hålla ihop med. Bilda minnen för livet med dom, åhh, fasen va kul. Eller åka runt i Europa och åka till huvudstäderna som paris, london, madrid o.s.v. Det hade varit grymt. När jag blir äldre, typ 20 ska jag spara ihop en hel bunt med pengar och sen åka ut och HA KUL. Ska längta rikigt mycket nu i ett par år, och sen ska jag ha roligt, njuta och skratta som aldrig för.

dreaming? yees.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0