-

15 Februari 2012

Hej där!
Min dag har varit rätt bra! Var i stallet vid ca 1 . Red lite olika hästar och så. Men guud, var halt det var, det var blank is och man fick inget fäste. Det var faktiskt rätt läskigt att gå där med hästarna. Det var ju såklart sandat/grusat och så, men inte överallt. INte så kul om man får ca 500 kg över sig.. Men det gick i alla fall bra så det var ju tur!
Dagens höjdpunkt var definitivt när min syster ,trillade, gjorde magplansk, hahhaha, skrattar fortfarande, det var verkligen jätteroligt. Det är en possitiv grej med vintern faktiskt, man får sig ett gott skratt när folk trillar, hehe.
Det är ju inte roligt om dom skadar sig, men annars så!
Nu ska jag börja packa till skidresan imorgon, har inte börjat , men det är ju inte så mycket jag behöver packa ner, eftersom jag bara är borta fyra dagar.
Vi hörs, kram!


En outfit, skjorta: h&m skärp: lindex, jeans: bikbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0