-

16 feeb!

Hejj!
Förlåt för att jag inte uppdaterat idag, men har helt enkelt inte vart hemma!
Vi vaknade iaf ganska tidigt imorse, eller, aa, vid 10, så vi tog bussen in till stan vid 11,
Där gick vi runt lite,  Diana köpte en present till sin mor och jag köpte en ögonbryns penna,
testade faktiskt den nu när jag kom hem. Såg hemskt ut, men ska köpa en ljusare färg och testa den. Iaf,
Vi hade vääldigt svårt för att bestämma oss vart vi skulle äta, men tillslut blev det SubWay, mumsiigt!
Där satt vi i vad som kändes en evighet,, !
Åkte tillbaka till torget , åkte upp till stallet och red och skötte, och nu är jag hemma!
Har vart lite orolig i magen idag, tråkigt nog , kanske för att jag ätit för mkt kakor...
Måste verkligen komma igång med träningen nu, har inte tränat på jätte länge,,
Men nästa vecka kör vi igång ;)
vi hörss,,
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0