-

ack då.

Hej!
Hemma, blir en chilla dag idag. Åkte och fika i tidsfördriv med diana efter skolan, sen drog jag hem.
Lite besviken på mig själv faktiskt. För jag har bara tränat 1 enda gång denna månad.. Men det är så svårt eftersom mamma går på såna pass jag inte vill gå på , och själv vill jag inte gå. Så det blir jobbigt. Men aa, jag har ju fram till maj att komma i form! Vettefan hur jag ska lyckas,,.
Men kanske hittar på några trevliga styrke övningar ikväll, för skojs skull. Så att jag gör nått. Har tappat kondisen riktigt mycket. Var ju borta i Polen, sen var jag sjuk, sen har jag haft andra grejer ivägen osv.,
Men jag satsar på nästa vecka ;) Ska minst gå 2 ggr, haha..
Hade,,
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0