-

alla hjärtans dag.

Hej på er, glad alla hjärtans dag, hoppas ni får en jättebra dag!

Tänkte berätta lite om dagarna då jag inte bloggat.

I lördags så åkte vi iväg på mina farbröders fest , för dom hade fyllt år. Där träffade jag mina barndoms vänner och kusiner och så, så det var ju självkalrt roligt. Men själva festen var inte särskillt rolig, så när vi vart där ett par timmar så jag åkte hem till mina vänner istället och hade myskväll. Vi åt pizza och kollade på high school musical. Sedan så sov jag hos dom och vi hade en väldigt mysig kväll!

I söndags lite innan lunch hämtade pappa, och så åkte vi och mötte upp släkten på en resturang för brunch, vi var där i någon timme sen åkte vi hem packade grejerna och sen åkte hemåt igen. Påvägen hem så köpte vi med oss ceasarsallad och sen släppte pappa av mig och min syster i stallet. Vi var där och red och så på kvällen, sen gick vi och la oss. Gick upp vid sju, fodrade hästarna och sen så var jag i stallet i princip hela dagen, det var ända sen jullovet jag vart i stallet en heldag så det var roligt!

När jag kom hem dushcade jag och pt middag och så, sen så åkte jag till nicolett och sov där! :) Vi kollade somsagt på the notebook, bra film!

Och hela dagen idag har vi bara varit hemma och slappat! Kollat på GG och så!

Ikväll ska jag nog inte göra något speciellt trots att det är alla hjärtans dag, jag får se, vi kanske ska äta lite finare middag? Jag får se! :)
kram Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0