-

dagen

Go kväll, Idag var jag varit i stallet, där gick det sådär , ridningen gick inte säkskillt bra idag, men det var en del grejer som gick okej i alla fall! :) Sen så köpte jag ett par nya pjäxor också, jag köpte ett par begagnade , eftersom mina fötter fortfarande växer. Dom var i alla fall okej sköna (inga pjäxor är ju särskillt sköna, men dessa var okej). Känns bra att jag hittade ett par pjäxor nu, så jag slipper hyra! :) Dock matchar dom inte mina skidor alls.. SKidorna är lime gröna,gula och svarta. Och pjäxorna är svart/ röd/ silvriga , men det funkar! :)

Såhär ser dom ut, men dom är självklart lite slitna , eftersom dom inte är nya!
(bild lånad från google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0