-

favvs,

Som ni vet tycker jag ju om 1D. Försöker att inte skriva om dem hela tiden, men dem är lixom en del av mitt liv nu, hela tiden så har jag dom nånstans, antingen i lurarna, tankarna eller på skärmen :) Så, det blir ju ganska mkt 1D nu, men det kommer nog lägga sig lite senare, jag är ju lixom i det första stadiet nu, är lite galen nu. Jag var exakt likadan i början när jag började gilla Justin, nu har det ju lagt sig.
Men,
tänkte ändå ta upp lite av dom låtarna jag tkr om , och lite om  killarna oså,
Den här låten är ju en låt jag bara Måste tycka om , och det gör jag ochså!
Dom är så sjukt goa va!

Sen diggar jag även More than this, Stole my heart, one thing och Gotta be you. Alla finns på Spotify.


Asså dom är så roliga va,
Hahahha , Niall vid 1:13, hahaha, så rolig va, skratta som satan.


herregud.. Nialls skratt är lätt skönast ( den blonde)
Okej det blir lite mkt videos,
kanske lägger upp fler senare. Dom är ju så satans sköna så det finns miljontals roliga videos,..
Men dessa är iaf mina favvo videos!!
Och jag tkr Niall (blonde) är sjuukt go, han skrattar fan typ hela tiden och hans skratt är underbart :) Och harry är aaas snygg! Dock skulle jag inte kunna välja nån för alla är helt fantastiska,,
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0