-

fun

Jag åkte ju som sagt till stallet efter skolan. Det har faktiskt varit jätteroligt att rida dom senaste dagarna. Det har gått jättebra och jag känner att jag lärt mig mycket , och det är ju såklart superkul!
I ridning , och säkert många andra sporter går utvecklingen ofta i "trappsteg" man ligger på samma nivå ett tag, det börjar bli lite tråkigare när man känner att man inte utvecklas så mycket , och sen PANG så försår man och så går det jättebra! :) Och det är så himla roligt, det är det som är det roliga med ridningen att känna att man utvecklas och försår mer och mer. Även om jag vet att jag har en VÄLDIGT lång väg kvar till att bli bra, jag vet inte ens om jag blir BRA på riktigt, men jag tycker i alla fall det är roligt, och det är ju det viktigaste!

Känner mig jätteglad just nu, inga läxor, eller jo, men inte akut, lugn dag i skolan iomrgon, fyller år om ett par dar,snart helg, då jag ska rida och vara hästskötare, vara med vänner , fira min födelsedag,snart resa, och en stor del är nog att det är såå fint väder! Nästan vår ju! Det har ju varit så mörkt och deppigt nu på vintern men det går ju mot ljusare tider nu och det är jätteskönt!


tror detta är det mesta jag köpte på gbg hs.
från vänster: pikeurridbyxor,kyra.k tävlingströja, hanskar och strumpor, pikeurhoodie som jag fyndade på 200 kr! stövlar och, sånna stöveluttenjare

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0