-

godmorgon från ZBAZNYEK

Goood morgon. Sitter och väntar på frukosten. Hotellet var en glad surprise eftersom jag trodde hotellet skulle vara typ gammalt och slitet, men det är typ nyrenoverat och skitfint oså ! As coolt för alla rum ser olika ut och heter typ olika städer , och är designade efter städernas typ stil. Typ Paris, Bali och sånt. Vi har Merakesh med 2 rum så jag har en helt egen 1,70 säng ! Igår tittade vi på en match , Ungern - Ryssland , vi åkte direkt från flygplatsen så vi missade början. Ungern förlorade tyvärr men det går nog bättre idag ! Dom ska möta England idag. Det var såå jävla gulligt för när vi stod och prata efter matchen med mina bröder så kom det fram 3 asgulliga små polska pojkar och bad om autografer :) så söta ! Dom måste ha kännt igen mig från bloggen! Hahahaha skojja. Hade bra /nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0