-

Hemma

Hejsan! Träffade diana vid 12 på torget, då tog vi spårvagnen in till stan och köpte lite godis på 4gott, och eftersom att jag inte fick typ göra nått annat eftersom jag inte är helt frisk än så vart jag tvungen att åka hem direkt. Dock gick vi runt lite på torget och snacka oså,, Måste säga att jag är ganska stolt eftersom jag höll mig under 50 kr gränsen på 4gott idag. Haha, dock 49 kr men det var iaf inte över 50 kr. Ganska svårt att köpa för typ 20 när man är på 4gott.. Heehhee
Har iaf städat mitt rum nu, så duktig som jag är! Vet inte riktigt vad jag ska göra mer idag, diana kmr inte försen vid 7 så jag vet inte, får hitta på nått. Typ harpan, haha? Kanske slänger upp bilder imon, hade så gött hejdå
/Nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0