-

Life is the art of drawing without an eraser.

Hej.
Idag i skolan var det fiskbullar. Så jag och nicolett gick till mc donalds istället, gottttttt. Sen hade vi hemkunskap, gjorde mat, åt den. Sen åkte jag till stallet, köpte en pingvinstång.. klommer hem äter middag.  ?  hhaha, jag som skulle vara nyttig. Men har jag redan börjat vara onyttig, (donken) så kan jag lite gärna vara onyttig hela dagen. Så imrgon ska jag vara nyttig, och träna! :D
I stallet gick det i alla fall bra. Red med stigbyglarna fastbundna, och det gick faktiskt mycker bättre denna gången! :)
Nu ska jag plugga en stund och sen ska jag nog se på film, eller oj, klockan var visst kvart i tio, får se om jag hinner det.
Imrgon är det lite osäkert vad jag ska göra, kanske bara ska hem, så har (nog) mer tid att blogga då, nått speciellt?
XoXo ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0