-

tisdag,

Nu får ni ett riktigt inlägg!
Det andra blev ju bara ett jagharbråttom inlägg!
Iaf, när jag kom hem efter skolan åt jag, och pluggade. Vi har trots allt SO prov imon, som jag inte pluggat så värst mkt på !
Efter det kom Diana hem till mig, och så åt vi en massa pannkakor, och poppade popcorn till discot,, och gjorde inlägget,,
När vi kom till skolan så gjorde vi i ordning, kokade korv typ, och sen hjälpte till när alla barn kom oså,
det var lyckat, vi tjänade ju pengar så det var ju bra, och mkt skratt så det var ju inte tråkigt lxm:)
Nu försöker jag att plugga, men det går inte så bra.. Haha,,
Imon vet jag inte riktigt vad planerna är, men måste väl plugga lite antar jag!
hahaha,,
kraam!
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0