-

top 5

Det finns måånga bra filmer, jag tkr om filmer där man gråter, eller där man skrattar , och där det finns action!

  1. TWILIGHT FFS!!!
Vem fan tycker inte om twilight lixom? Så sjukt underbara filmer som beskriver det Perfekta kärleksparet. Klockrena citat ochså, fan skulle lätt vilja höra min kille säga " No measure of time with you could be long enough"


2, The Notebook

Såg den nyss, då jag inte hade sett den på mkt länge, såg den typ när jag var liten. Tycker det är en greeat story, sjukt fin kärlek och en sjukt snygg Ryan, himla fin film!

3,, Abduction

Vääldigt bra film, såg den nog 4 gånger på jullovet, Taylor är as snygg, en bra action film men samtidigt fin kärleks film :)

4,, Never Say Never

Jätte fin film. Killen har en historia som är sjuk, från fattig till rikaste ungdomen. Filmer är verkligen jätte bra och det är ju en sann historia såklart , vilket gör den ännu bättre, kan inte få nog av denna killen alltså,

5,, Hachiko

Sjukt fin, SANN historia. Älskar såna här filmer. Ni som inte sett den, Måste se den. Ta med er näsduuk :)


Finns mkt fler bra filmer, kom att tänka på att Super8 är sjukt roande film, haha jag och diana skrattar fortfarande åt den :) Även Crazy,stupid love, No strings attached, red riding hood, Gossip girl serien , The lincoln lawyer, harry potter, osv..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0