-

Vi börjar om igen,

Exakt vid den här tidpunkten förra året fick jag min Bieber crush. Fortfarande en äkta belieber :)
Men,
Nu är det dags att börja om med sittaviddatornfleratimmarochtittapåklipp, för nu har jag fått en 1direction crush!
Gud dom är så underbara, skrattar så mkt och alla är sååå snygga!
Tillbringade hela morgonen med att titta på massa klipp och igår ochså, exakt som när jag hade min JB period.
Maaaaaah
Underbara.
Mums!
Kom hem från stallet för 1 timme sen, har jobbat kvällen ju. Var ochså med på US årsmöte, så nu är jag med i US , vilket betyder att jag kommer att vara med och arrangera aktiviteter och tävlingar för dom mindre i stallet,
Ska bli ganska kul hoppas jag :) Även fast det kommer ta tid från fritiden så är det värt det :)

FUCK SCHOOL imon.

/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0