-

20:00

Är argg. PÅ den J*vla texten, har försvunnit 2 gånger nu. Först den riktiga texten och sen texten när jag skrev om hur arg jag blev första gången den försvann. Jaja. Får börja om, så Hej! idag ´har jag bara vart hemma som jag skrev innan för jag har ju varit sjuk, men mår bättre nu, så jag kan förhoppningsvis gå till skolan imorogn:) Har typ kolllat på tv hela dan , har även målat naglarna, pluggat lite, vilat, och sovit, skulle egentligen åkt till stallet imrgon men jag ska hem istället så att jag inte blir sjuk igen! Btw så funakr min kamera, det kom jag på idag. Problemet är bara att jag inte kan se vad jag fotar för skämen lyser vit. Så jag kan fortfarande ta bilder vilket är possetivt! :) kram Skulle varit finare om jag målat alla som ringfingret, men det blev för jobbigt så dom andra fick bli silver/grå istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0