-

20:35

Hej hej!
Har suttit och jobbat på min engelska uppfigt(er) nu rätt länge. När jag trodde jag var helt färdig läst igenom det och så, så kollar jag på instruktionerna och ser att det skulle innehålla 120-150 ord, vaf****n! Jag hade skrivigt typ 500-600 ord! åhh, blev rätt arg. Men jag började i alla fall på en ny och nu är den också färdig! Tror jag skickar båda till min lärare så var inte allt arbete i onödan!
Innan idag var jag ju somsagt hos nicolett, kollade på en massa gossip girl avsnitt :) Bra serie!
Imorgon ska jag rida och sen vet jag inte så mycket mer. Ska försöka att lägga mig i ganska bra tid, det är ju skola på tisdag... :( Så jag borde vänja mig vid att lägga mig lite tidigare. orkar inte. Men det är ju inte sååå långt till sportlovet, när är det? vecka 7? I så fall är det bara..5 veckor? Det är ju typ ingentng! :D

här är en dålig bild på clutchen. Den är inte så mörkorange och metallgrejen är i guld! Jag kan visa en bättre bild senare!
kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0