-

21:21

hej!
Jag var ju somsagt hos nicolett igår kväll och idag till til 6. Vi kollade typ bara på film (gossip girl)och kollade igenom gamla bilder!:) Jag känner verkligne för att se gossip girl nu!
 Direkt när jag kom hem började jag köra på crosstrainern, körde i en timme! Brukar typ bara köra i 40 för sen blir jag så uttråkad, meen, jag kollade på biggest loser och allt pepp talk där, så jag körde på! ;)Ska börja köraq lite längre nu så det ger nåt.  Sen gjorde jag lite styrkeövningar och så.
Nu funderar jag på att antingen vara lite duktig och gå och lägga mig rätt snart, eller sätta på HP 4 (den ända av filmerna jag inte sett på lovet) fast om jag sätter på den så kommer jag ju sitta uppe till typ över 12. Jag får se!

ful bild i brist på annat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0