-

Forgive me!

Heeejjj!
Bloggade inte igår, var inte på humör, men nu bloggar jag !
Fredagen den 13 e idag ju, mig har det inte hänt nått än, men det är ju 3 tim kvar av dagen elr hur? ;)
Kom precis hem från bion, såg the darkest hour, en bra film, lite kort och ganska dåligt slut men förutom det så vart den bra! Var där med ellen & diana + Linn, vi kom dock lite sent fram, eftersom diana & linn var sena till torget( som vanligt!!), så allt blev försenat eftersom vi var tvugna att sticka till 4 gott, + innan det hämta ut biljetterna osv, så vi kom in precis när det hade börjat!
Nu skulle jag egentligen baka en pizza, men är inte alls hungrig, så skippar deeet.
Imorn blir det nog stallet, kanske hittar på nått med nån eller så, får se inget planerat!
Btw, ersänn ellens collage av kläder var najs ihop klippt?
Nu ska jag fortsätta att lyssna på go musik, slå på TV:n , skypa osv.
Have a good evening!
skönaste bilden på linn haha ;) döda mig inte..
/Kram Nicolettt

Kommentarer
Postat av: DINMAMA

jagskrattar.

2012-01-13 @ 23:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0