-

jeffery's

hej där!
Min dag började inte så bra , försov mig, sprang (gled) till bussen, tappar mina gympakläder på gatan , plockar upp kläderna från gatan , en gubbe undrar varför jag sitter och plockar upp kläder från gatan, missar bussen, kommer för sent till gympan. Men sen efter det så fortsatte dagen som vanligt! Som nicoeltt skrev så spelade vi pingis, rätt kul faktiskt! :D
Imrgon ska jag rida och vara i stallet och så. Sen ska jag åka och kolla på shorts och lite så med en kompis tror jag! Efter det ska jag ha harry potter maraton med emelie! :D Så det blir nog en lyckad lördag! :D

Btw, satt och kollade på jeffery campbells med min syster igår, guud det fiins så många snygga!
Här är några i modellen lita som jag tycker är snygga förutom dom svarta, bruna och spike!



1:an och 2:an är snyggast enligt mig! Men 3:an var också lite cool, skulle dock inte köpt trean.
(bilder från polyvore.com)

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN FÖR FAN, FÖRSTORA TEXTEN JAG BLIR GAAAAAAAAAAAALEN :'(

2012-01-28 @ 12:55:21
URL: http://intefilles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0