-

Life will guide you home

Hej! Kom nyss hem efter att ha varit i stan och tittat, hittade en tunika, visar den snart!
Nicolett köpte en assnygg kjol, hon visar den säkert snart! :)
Ikväll hade jag egentligen tänkt sova hos nicolett, men, så ringde min syster och sa att hon bokat träning imorgon morgon, och då ska jag upp tidigt. Så det blev inget, tyvär. New years eve som vi såg idag var i alla fall bra! :) Många kända kändisar med i den!
Imoron ska jag som sagt rida och sen ska jag kanske in en snabbis på torget och kolla efter en klocka. Ska byta min som jag fick i julklapp. Sen ska jag hem och fira min lillebror som fyller år!
Det var typ det, vi hörs!

dagens, köpte denna skjortan för 2 dar sen tror jag det var. ak, ak, ak. Jag måste sluta köpa så mycket grejer hela tiden. Jaja. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0