-

mkt plugg tjejer.

Hej tjejer, ( vem vet kanske killar? )
Nu har jag pluggat och pluggat. Dock sitter inget från NO:n än, det är sjukt mkt vi ska kunna, men , nån gång ska det sitta, så får plugga skiten av mig imorgon. Imon är lxm sista dagen sen ska det sitta! Shit får typ ångest ändå sitter jag här. Dock har jag en anledning, har nämligen pluggat på lite tyska glosor.
Inom en timme drar jag till gymmet och kör lite bodystep är planen. Så får stänga ner datan nu och plugga mer NO.
Slutade som vanligt halv 2 idag, det var ännu en trött dag så skrattade tills jag grät där ett tag men det var lunch.. Drog till stallet, kom hem vid 3, skickade in ett tävlingsbidrag till Gp, åt, plugga och sånt shit.
Nu ska jag dra mig.
OJ, konstig bild. JAJAJAJa
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0