-

ny klocka!

Hejsan!
Min dag har väl vart bra! 
Jag åkte till stan för att lämna tillbaka tröjan på zara! Såg att dom nu sänkt priset från 300 till 179 kr, så om jag blir sugen kanske jag ska köpa den igen ;) I alla fall så träffade jag en kompis som jag inte träffat sen i oktober, så det var trevligt!  Sen köpte jag en ny klocka, jag ville ha en svart med guldiga detaljer. Men jag hittade ingen som jag tyckte var snygg. förutom en med ett band i en mer brun färg. Så det blev den! Visar den senare! Jag köpte även en orange clutch! :) visar den samtidigt som klockan! Och västen , det blir nog på måndag , förlåt, glömmer alltid kamera när jag åker till pappa.
Nu måste jag plugga!
hörs


Kommentarer
Postat av: jossan

plugga ?? vi har väll inget att plugga på ????????? :)

2012-01-06 @ 20:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0