-

plus och stort minus

Hej dagen var bra, började ju somsagt med att träna körde i typ 1,5 timme, bra! :) Sen duschade jag och åkte in till stan med diana, letade efter shorts, men jag hittade inga förutom ett par gula slitna med hål i, snygga var dom, men det fanns bara i st 42 så dom kunde jag inte ha! Men köpte i alla fall ett par jeans! :D När vi hade fikat och lite så åkte jag mot stallet för möte, det gick bra! :D Men när jag kom hem så fotade jag byxorna jag köpt, sen, så måste kameran trillat eller nåt för det är sprickor i hela skärmenoch den är vit .. :( faaaaaaan. Orkar inte lägga pengar på en ny kamera. Får se hur jag gör. Så nu kommer det tyvär inte så mycket bilder som är tagna av mig. Eller kanske lite dåliga mobbilbilder. Men får försöka fota outfit och så med webben typ. Åhh , vad arg jag är! Men, shit happens, det hade väl kunnat vara värre! det var trots allt redan en spricka  iden. dessutom är min väska sönder också. och Imorgon är det måndag, tråkigt! Men ha en bra kväll i alla fall!

dålig bil på jeansen, dom ser gröna ut, men dom är typ "mellanblå" .lyckades av någon konstig andledning kunna ladda in bilderna ävne om kameran gått sönder!

dagaens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0