-

There's a story behind every person. There's a reason why they're the way they are. Think about it before you judge someone.

Nu har jag tränat och pluggat lite, ska plugga mer dock! Usch, det är så tråkigt att plugga.
Imorgon är det typ en vanlig dag. Åh, det är så tråkigt med samma sak varje dag,varje vecka. Skolan,plugga, rida, packa, packa upp, och ibland hinna vara med kompisar.
Snart fyller jag år så jag har börjat tänka på vad jag önskar mig.

Skinnjacka, en tunn snygg, vet inte om jag vill ha brun eller svart, tror svart!

Kanske ash boots, vet inte bruna eller svarta, tycker nog dom bruna är snyggare, men om jag har svart jacka så är det nog snyggast med svarta skor!

Kläder

Pengar

kanske en parfym

matt svart nagellack

hår donut


Ett par snygga shorts skulle jag också vilja ha! Dom på blilden är snygga tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0