-

hiss & diss

  • Koostym outfiten!
Tycker att det satt riktigt snyggt på henne, vet inte om jag skulle passa i det, men jag är inte precis den som sticker ut när det gäller klädval så än sålänge trorr jag att jag skippar kostym outfiten, Men snygg var den iaf!
Dock mest svart och vitt isf, inte typ blått ,randigt och sånt!
  • Gossip Girl!!
Har ju redan sett alla säsongerna, men nu när jag börjat tittat igen med ellen eftersom hon inte sett på det innan, så känns det som jag aldrig sett innan, sååååå snygga skådisar och hela tiden en massa drama och spänning osv,
så ifall ni inte sett gg köp eller ladda ner säsongerna på typ ett lov, :) Rekomenderas!!
(Btw ellen , här är bra bild på håret! )
  • HOOOOOUSE MUSIK!
Gosh lyssnar verkligen typ baara på house, man får sån jävla kick av det, hatar att lyssna på samma låtar hela tiden, men det är så jävla svårt att hitta ny house musik! Hatar verkligen att vara efter, alltså typ att upptäcka en låt på top-listan, är en sån som måste få tag i all musik månader innan den blir poopppis, som typ med levels, haha när alla väl börjar lyssna på den är man ju fan trött på låten! Dock besviker levels aldrig, men ändå..
Häär är låtar som finns på spotfi eller Youtube, som är bra : Basto- Again and again (S),,  Epic the way you kissed me Hardwell mashup- Example vs Quintino (youtube),,, Finally moving- Pretty lights (S),,
Strings of tortuga - Kurd maverick (youtube) ,, Nadia Ali - Pressure (alesso edit) (S),, Ted- Rebecca & Fiona (S),, The Alphabeat- David guetta ( S)

Däär har ni, S står för spotify,
  • Sportlife! Jäätte mkt pass möjligheter, dock lite packat vid 7, men det går att stå ut, finns iaf många pass , bra tränare och fina lokaler osv, ifall ni går till sportlife nån gång så rekomenderar jag MRL och CXWORX!

  • Äännnuu en gång måste jag dissa Moonboots, fulaste skorna som mina ögon nånsin beskådat. (säger man så? )
  • Att bara onyttiga grejer är gott, varför kan inte sallad vara lördags godis? gå till film tajm och plocka lös sallad, och att det faktiskt skulle va gott! Nej istället ska vi gå och bli tjocka bara för att vi tkr om sötsaker.
  • Att man inte kommer på diss grejs när man väl behöver det.
Faann vad gott godis. Ser iinget äckligt ju! Kan dock vara för att jag plocka men vafan. 4gott äger.
Känns inte helt tillfreds ställande att skriva en hiss- diss lista, men vafan, inlägg måste ju ploppa upp nånstans så att lika bra att man tager det man haver!
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0