-

dentist

Hej hopp.
Dagen har faktiskt vart rätt bra, varför vet jag inte, men det känns i vart fall bra. Efter en lite kortare dag i skolen (hoppade över sista lektionen) så åkte jag in till stan för att gå till tandläkarn. Jag var där för att kolla om jag ska få tandställning eller inte. Och det blev i alla fall så att jag ska ha det.. Vet inte vilen form, men hon sa i alla fall att det förmodligen skulle bli en som "sitter faast" alltså ingen som man bara har på natten eller så. SÅ det bli ju kuuul, eler inte. Men jag tycker nog ändå att det är värt, tänk sen när man tar ut den och har ett rakt fint leende! :) Nu ska jag försöka plugga lite, och sen lägga mig tidigt, för det har blivit för sent hela veckan.
hej så länge!

haha, så sant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0