-

Feeling better

Hejsan! Nu har jag legat i en massa dar och mått dåligt, jag har haft influensan. Det var jättejobbigt dom första dagarna, men nu så mår jag bättre. Fortfarande ganska hostig, men jag klarar mig! ;) Här hemma så har jag inte gjort så mycket, de första tre daggarna låg jag bara i sängen. Men efter dom dagarna så började jag gå upp lite. Igår packade jag upp väskor och fixade i min klädkammare. Och idag så har jag dhutitdiduuu... pluggat! Känns rätt bra faktiskt. Gjort en hel inlämning på en dag, och har skickat in den, till och med innan senaste datumet!! Första gången ever? think so. Snart börjar top model, som jag sett på varje dag, idag är det final! :) Och ikväll top model sverige! Får se lite om jag ska till skoan imorgon. Men jag tror jag behöver en dag till hemma, tyvär.
oh, nu börjar det om 5, gotta go! byee 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0