-

happy b day.

First of all. HAPPY BIRTHDAY JUSTIN! 18 idag! :)


18 år. Fan vad tiden går fort!!
Hemma nu. Kom hem ganska sent från stallet eftersom vi hade US möte.
Imorgon har jag en till sovmorgon! As gött. Dessvärre slutar vi tio i 4, men det får funka.
Imorgon efter skolan ska jag in till stan med ellen,linn& diana och äta :) Sen ska vi handla godis, och på kvällen ska vi hem till l1 och titta på film typ! Ska bli mysigt!
Älskar vädret idag ochså! Sol & 8 plus grader! Underbart. Såg till och med en kille som gick i t-shirt. Dock lite kallt för t-shirt enligt mig. Men , a, ..
Invigde mina nya byxor och min nya hjälm idag, vilket gick bra. Hoppade idag, hände en del grejer. But, I bet U don't care :) haha,
hahaha, typ i 6an?
/nics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0