-

Jo men snö varför inte lxm?

Fan alltså. Nu snöar det igen.
Mina muffins blev la sådär. Alla blev så olika, vissa smetiga vissa torra. Ingen hit.
Nu ska jag plugga lite tyska verb, sen bara chillaaa! Ska titta på efterlyst ikväll ochså, tyra sjöstedt ska vara med!
Btw, sa det nog aldrig, men såg henne på gbg horse show hela 2 gånger ;) ;)
Jag vet inte vad det är med mig och platser alltså. Förr satt jag alltiiid ute i typ, aa vettefan där trappan är, mellangången eller nått, där satt jag typ heela hösten. I vintras flyttade jag in till mitt rum, där har jag suttit i typ 1 månad, men nu idag så slängde jag mig i sängen i gästrummet och har suttit här hela dagen. Detta är nog mitt nya crib alltså. Undra vart nästa ställe är? Toan? Garderoben? haha,,


xoxoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0