-

måndag imorgon.. nej tack

Hej där.
Har suttit och klurat på ett kärleks brev jag ska skriva till tyskan. Inte så trevligt om jag får säga så.
Vafan, kärleks brev lixom. Jag skulle INTE klarat det utan google translate eller pappa. Lär mig ju inget på det.
jaja,,
Vi åt på nån jävla fisk resturang så det sög. Jag åt bara bröd haha. Kom hem och åt 7 st oxfilé bitar. Hahaha.. fett gott.
Imorgon är det TYVÄRR måndag. Tycker inte om måndagar. Hatar bild.
Hatar måndag förmiddagar. Schemat suger helt enkelt på måndagar! That's life. Dock är det MRL imon :) :)
wie.
BRUN.
Jag har fortfarande massa färg på kroppen kvar, men ansiktet, är fan sjukt blekt. Jämför man ansiktet med resten av kroppen är det ju fan som att jämföra potatis och en vitt vägg typ. Jobbigt.
Godnatt!
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0