-

snabbis!

Hejj! Har ganska bråttom just nu!
Har precis kommit ur dushen och ska snart åka till diana! Vi laddar med kladdkaka och film :)
Imon ska hon till Val torans (?) men inte förs än på natten så :)
Det har vart en mkt rolig dag men lite hektisk ochså. Slutade nämligen US mötet 18.30 och trodde mamma skulle hämta mig 19 , men så ringde jag henne 17 gånger och hon svarade inte så vart väldigt orolig där ett tag! Men det visade sig att hennes träning började då! Men är iaf hemma nu så, väntar bara på att mamma ska komma hem! :)
Idag på slöjden fick vi fika och typ alla stickade tsm! :) Väldigt mysigt! Sen åkte jag och diana till torget och köpte kladdiskaka, sen åkte vi ensamma till elevens val eftersom Linn hade utslag över hela kroppen, hahaha.
Elevens val var minst sagt flummig. Jag och diana var ensamma i en sal och skulle öva på en minst sagt annorlunda grej ;) haha kunde inte sluta skratta,,,
aja haDE gött
/nico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0