-

Sommar planerna

Längtar verkligen efter sommaren, hatar kylan. Vill bli brun ochså! Men vi kanske ska nånstans på påsklovet, så då hoppas jag att det blir solsemester :)
Iaf. I Sommar blir det ganska mycket jag ska göra!
I Juni så åker jag till Ungern strax efter skolavslutningen som vanligt. Är där ca 3 veckor, tror jag kommer hem typ 5 juli? 8 juli åker jag på ridläger 1 vecka, till stället där ellen brukar vara :) Aldrig vart där innan så det ska bli kul!! Aldrig ens sovit på ridläger i sverige i huvudtaget.
Sen kommer jag hem typ 14 Juli tror jag, och då är jag hemma ca 1 månad. Nånstans där ska jag förmodligen trycka in skåne med ellen ? :)
Typ.. Hm. ca 10- 15 augusti nånstans åker vi till Ungern! vi = ellen jag, och mamma såklart.
Där är vi i lite mer än en vecka tror jag! :) Ska bli myckeeet mkt kul :)
Sen är det skola, sen i september åker vi till Prag med klassen! Tycker Prag är en sjukt tråkig stad, men självklart är det ju kul ändå eftersom det är med klassen :) Dock har vi ganska dålig gemenskap i klassen enligt mig.. Men det är bara typ 1 år kvar ändå ;)
/Nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0