-

tack du där uppe.

HEJ. Idag har jag mestadels vart glad. Utan att tänka på det faktiskt.

Började med att glömma min mobil i bilen. Så fick damp och aa var skit arg nån timme där på morgonen.
Halva klassen skulle till UMO efter 1a lektionen, så på SO:n sen så var vi typ 10 st och spelade spel på datan. Hahaha, ganska mysig lektion faktiskt.
Sen så skulle vi till gympan men det vart så fint väder så jag och Diana promenerade ! Så duktigt haha :) Tar alltid buss annars! Det var iaf jätte mysigt och varmt och soligt och fick sån vårkick :) Pratade lite, gjorde en typ 5 min lång film haha?
När vi kom till gympan så var det bara jag , diana och josse där av tjejerna haha! 3 tjejer alltså! Sen var det kanske 6 killar, så det var faktiskt mycket mysigt! Resten var ju på ungdoms mtgn.
Jag&Diana åkte till torget och luncha sen drog vi till UMO. Ännu en jätte mysig promenad. Efter det slutade vi och nu sitter jag här. Har pluggat på en tysk läxa, och ätit och tittat på TV typ :)
Idag har nog vart den mysigaste skoldagen på riktigt länge :) tack diana! :)


Haha glömde säga att hela vårt område hade ström avbrott i en timme i lördags! Riktigt jobbigt eftersom jag tittade på Mello och dom skulle säga vinnarna.. haha,,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0