-

tha weekend so far

Sov över hos linn igår, filmade en massa roliga videos hahaha skrattade så himla mkt den tjejen kan vara galen alltså.
Vi tittade på Black swan, såg bara halva (somnade första halvan) , men den var helt galen. Crazy film. Breaking dawn var awesome. Ska nog sätta mig och titta igenom alla extra material ikväll ochså :)
Vi var så tråkiga så vi ställde oss och tittade på ett galet party ochså. Kanske skulle joinat?? ..
Vid 11 åkte jag till stallet för att gå på US mötet, sen var planen att jag skulle träffa linn en timme senare på bussen, men den skiten tog fel en timme så hon satt och lunchade när hon skulle sitta på bussen.. Så fick vänta typ 40 min på henne, + att hennes buss var sen! Greeaat
Väl inne i stan hann vi gå in i typ 3 butiker, hittade snygga grejs inne på Zara men är för snål hehe :) :)
Tog en cheezzzzbugger på BK och en glass, haha, sen fick vi skynda oss till bion!
Filmen hade börjat för typ 5 min sedan när vi springer ner till toaletterna med popcorn och skit, så skulle Linn springa på toa och jag "vakta" våra snacks, vi hade skit bråttom så slänger hon ner sin väska på golvet ( anteckna att jag sitter och skrattar när jag skriver detta), självklart fastnar hon i väskan och ramlar nästan, då lägger jag märke till att hon är påväg åt helt fel håll, men kunde inte säga till med popcorn i munnen, skrattade så jävla mycket när hon springer in på herrarnas toalett! HAHAHA, shitt kissade nästan på mig, självklart lägger hon märke till det när hon ser alla herrar och springer snabbt ut därifrån.. HAHA vad jag skratta alltså.. Spruta typ popcorn från munnen på mig!
haha shitt.. Vi såg iaf Hunger Games, berättar mer om den imorgon! :)
Efter filmen hämtade mamma oss så det var söft :)
image description
Fin.
BTW! Det här är det 1100 inlägget på bloggen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0