-

Home!

Nu är jag hemma i Sverige ! :)
Trevligt va? ;)
Har packat upp och så, skönt med bra väder! I Ungern var det ju knappast nått bra väder! Förutom igår! ;)

Bloggar från min gamla dator nu, fick den förra vintern, men den verkar ju inte tåla så mycket, jag har väääldigt mkt bilder på denna datorn, och den är seg från första början!!
Det är sjukt vad långsamt det går, man kan max sitta i 1 timme, sen orkar man lxm inte vänta mer!
Så därför tog jag med mig pappas gamla dator hem, han hade den bara i garaget och var inne på den då han mecka där, så vi gjorde en deal! Han  får denna långsamma och jag får hans! Smart va? ;D
Den är ju myycket snabbare! Den blir inte långsam förän efter 6 timmar? Och inte ens då är den lika långsam som denna är från början!


jag nu!

Ska ladda upp lite bilder från denna datorn sen ochså! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0