-

förlååt

jag vet! jag har inte uppdaterat nått! men uppdaterar ju ändå bättre än diana. Fyfan alltså, du SUGER på att blogga Diana.
Sov över med ellen, åkte sen upp till stallet och red, gjorde lite sysslor, slavade åt olivia, och såna kuliga grejer som man kan göra i stallet!
Nu sitter jag här, ska åka till diana om 1 timme, där ska vi baka en KLADDIG kladdkaka, och äta tacos, fota lite och se film :) :) Sist vi skulle göra kladdkaka, så blev den första jätte torr, så den slängde vi och gjorde en ny, och då var inte formen helt stängd så all smet läckte, så det lilla som var kvar (som fortfarande var smet efter 20 min i ugn) åt vi upp haha, så vi lyckades inte så bra. Gjorde ju en kladdkaka förra helgen, den blev oxå svin torr, så jag ska fan lyckas nu alltså!!
Imon ska jag till stallet vid 13, där det är massa olika kuliga grejer i stallet, typ tomtepromenad, luciatåg, maskerad hoppning och lite sånt mysigt!!
Sen är det skola på måndag :( :(
pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Nicolett

Kommentarer
Postat av: kajsa

söt tjej :)

2011-12-10 @ 18:46:13
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0