-

friday

hejhej
nu är det fredag! Igentligen skulle vi sluta 15:50, men fick sluta typ 14:50 istället!  så slapp mattelektionen ;) ;)
Så ganska soft dag idag,
Ikväll ska jag på typ ett "disco", hehe låter typ skit töntigt, men ska iaf dit med några tjejer från klassen :)
Får se hur det blir!
Imon ska jag och mamma på nån kavalkad elr vafan det hette , på sportlife, det är typ 4 olika pass, 30 min av varje, så den är 2 timmar låång! Men kanske går efter halva, vet inte, kan ju va kul att testa lite nytt lxm,
Sen ska jag till torget med min brorsa, ska välja jul klapp tydligen, sen stallet!!
Och seeeen, på kvällen ska jag ha Twilight kväll! hahaha, med min brorsa! jag tvinga honom :)
okej enough with the talk,
åååh, sitter och lyssnar på pleasurekraft, väcker gamla minnen :)
Kramisar från nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0