-

just 2 days left

Tjolahopp.
Idag så gick jag upp klockan sex för att åka till stallet, så jag skulle hinna med dagen! Jag var i alla fall där till ett, tränade o.s.v, det gick rätt bra! :) Sen åkte jag hem, åt pannkakor (y),  duschade, bytte om, packade till julhelgen, för ett tag sen kom jag hem från att ha handlat dom sista julklapparna till pappa ! :) Det blev en fin ram och en parfym :) Och så har jag och min syster fixat typ 100 bilder som vi ska ha i en digitalfotoram :) Hoppas han blir glad. Igår skrev jag ju att jag skulle komma hem vid typ 11, men så blev det inte. Jag hade tänkt åka till liseberg och gå där med några vänner, men klockan blev för mycket och jag måste slå in paket, och gå och lägga mig i hyfsad tid, för jag ska upp typ 7 imorgon, everybody say wehhooo. hehe, men vad gör man iinte för dom små pollarna? ;) Nu ska jag gå upp och äta middag, och sen ben&jerry, mums! :) Jag är ju bara föör nyttig! Men  det är ju trots allt jul, får skylla på det!? ;)

Vi hörs, kram kram/ellen

last year

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0